سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این حس من است!
  •   عشق یا دوستی
  •  

    اگر این پنجره ها باز شود
    عشق را خواهم دید
    اگر از خاطره ها مست شوم
    روی زیبای تو را خواهم دید
    اگر از خود به تو پرواز کنم
    ابر رویای تو را خواهم دید

    بار دیگر به لب پنجره ها خواهم رفت
    تا که شاید اثری از تو به جانم برسد
    بار دیگر به تمنای حضور جرعه ای می نوشم
    تا که شاید اثری از تو مرا شاد کند
    بار دیگر به تمنای وصال با خدا خواهم گفت
    که مرا با تو هم آواز کند
    لحظه ای بعد به خود می گویم:
    نفسش یا اثرش یا که هم آواز شدن
    نه دگر می آید نه دگر می ماند...



  • نویسنده: ارسلان(سه شنبه 85/3/9 ساعت 6:2 عصر)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • هک شرگان
    [عناوین آرشیوشده]
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 9263
    بازدید امروز : 38
    بازدید دیروز : 0
  •   مطالب بایگانی شده

  • سمی ترین
    عشق خلق
    مگر
    بهار 1385

  •   درباره من

  • این حس من است!
    ارسلان

  •   لوگوی وبلاگ من

  • این حس من است!

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی